2011. február 20.

anno

2007-02-20: megkaptam az akkori pasimtól Szabitól Paolo Nutini első cédéjét. azóta szerelmes vagyok Paoloba. Szabolcsba szerencsére már nem.

2008-02-20: kiakadtam azon, hogy a Szabi, ha nélküle megyek el valahová képes hetekre besértődni. ám ha elhívom magammal, akkor nem jön. azon rinyáltam hogy folyton együtt vagyunk és lélegzetvételnyi szabadságom sincs. szakítottam is vele még ebben az évben, igaz ősszel és csak 5 és fél év után, de akkor is megtettem.

2009-02-20: kihagytam életem első és utolsó főiskolás gólyabálját, mert akkor egyedül voltam és senki sem hívott el, így én se mentem. pedig vártam valaki meghívására, de ő inkább egy európai desztinációt teljesített valahol és meg tévézhettem itthon.

2010-02-20: Doriszkához utaztam le a suli után szakadó esőben és csajos 7végét csaptunk Tündével meg vele. este a Bíborosban kötöttünk ki és 2 rum&kólától már be voltam szédülve.

2011-02-20: hülye dalokat hallgatok, hülyeségeket tweetelek és hülyeségeken agyalok és kurvára unatkozom így szombat este egyedül.

azt hiszem, a blogjaim csak arra vannak, hogy néha lehessen tartani egy ilyen napi anno-t. amúgy régen sem volt semmi sem jobb és azóta sem sokat változott a helyzet. kíváncsi vagyok mi lesz 5 év múlva velem!

2 megjegyzés:

Csáki István írta...

legközelebb szólj, és elmegyünk moziba :)

Midnite írta...

Ebből leszűrhető az is, hogy régen sokkal kevésbé bírtad a piát! ;)