2011. február 20.

társkereső hirdetés

"makrancos lányhoz keresünk sütni főzni tudó házias pasit!"

hát így állunk, ha én kerülök szóba egy családi ebéden amikor egy ismerős érkezik aki rögtön le lesz támadva, hogy ilyen paraméterekkel keressen nekem pasit az ismeretségi körében.

pont ezért gondolom úgy, hogy sosem lesz senkim, mert az önbizalmam tépázzák meg ezekkel a kedvességekkel. nekik ez vicces és ők így gondolják, hogy ilyen vagyok, úgyhogy a végén én meg már el is hiszem ezeket.

imádom egyébként is amikor a nem létező magánéletem van terítéken. ezen a legjobb másoknak poénkodni meg röhögni egy jót. kár hogy én nem nevetek ezeken :(

4 megjegyzés:

DPS írta...

Ird le az igazi hirdetest, ami igazan illene :) Muti :)

Csáki István írta...

fel a fejjel

Dorina írta...

nem is kell sütnie-főznie, elég ha rendelni tud, hé! :D

DuDe írta...

Anyum egy idő után abbahagyta az "úgy szeretném már a kisunokáimat dajkálni" típusú célozgatásokat, de azt hiszem, pontosan tudom, miről beszélsz :)