2011. február 17.

kelts fel!

képes vagyok ezt a gagyi SP dalt meghallgatni napjában 47x
ez már valami kegyetlen mánia lett úgy látom
lehet ettől vannak rémálmaim?!




mostanában tényleg annyira durva és erőszakos álmaim vannak, hogy nem győzök reggel azon merengeni vajon honnan érkeznek ezek az impulzusok. illetve persze tudom, hiszen mindenre van magyarázat mindig minden körülmények között. van egy füzetem az ágy mellett, néha le is írom őket, hogy ne felejtsem el rögtön. mondjuk ezeket nehéz is lenne, mert annyira valóságosak és veszélyesek és annyira rosszak néha.

az egyik álmomban csúnyán megvertem valakit féltékenységből, ömlött a vér egy bárpultnál a padlóra és nem éreztem magam hibásnak, mert megérdemelte az illető. legalábbis azért, amit az álmomban tett mindenféleképpen. egy másikban meghaltam mert lezuhant a lift, amivel menekültem és hiába nyomogattam a gombokat a becsapódást nem lehetett elkerülni. még azt is éreztem, ahogy eltörik mindkét lábam és szétzúzódik a testem. fenséges volt felébredni a takaró alatt és megtapogatni a testrészeimet, hogy még egyben vagyok. ráadásul megint elkezdtek üldözni a köcsög zombik és láttam egy két halottat is az álmaimban.

persze voltak jó pillanatok is, de ezeket nem írom le mert a végén még nem válnak valóra (bár amennyire az álmaimban hiszek ebben nem reménykedhetek asszem)

álmodni ettől függetlenül mégis jó és szükségszerű. nélkülük nem lenne értelme az éjszakáknak mostanság. meg sok mindenre rájövök belőlük, csak néha olyan jó lenne ha valaki felkeltene a legrosszabb részek előtt

Nincsenek megjegyzések: