2011. április 15.

geeklány vagyok-e?

megjelent az áprilisi SM magazin, amiben én vagyok a hónap geek lánya.

amikor felkértek, hogy szeretnének velem interjút készíteni, leesett az állam. aztán összekapargásztam a földről. meg el kellett teljen némi időnek, hogy felocsúdjak az első megdöbbenésből.

én mint geek lány? nane! ez akár a hónap, hanem az év poénja is lehetne :D :D

küldtem magamról még fotókat is (a nyitó wonderwomen-es képért köszönet Nándinak @dw1-nek) úgyhogy most hatalmas méretű pdf fájlokban idiótán vigyorgok bárki laptopján, okostelefonján és monitorján ha megnyitja a magazint.

visszaolvastam magam (pedig nem szokásom igazán) és ahogy látom írtam (mondtam) jó sok hülyeséget, de aki ismer az úgysem lepődik meg ezen.

(amúgy meg jó érzés, csak ennyit szerettem volna elmondani és köszi még1x a lehetőséget az egész szerkesztőségnek, a sok RT-t a twitteren meg lájkot FB-on ;))

még a végén tényleg igaz is lehet, hogy geek lány vagyok-e? :D

http://smmag.eu/


sm.mag 2011 április

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Én nem nagyon ismerek nálad nagyobb geeklányt. ;) Tényleg nagyon jó lett az interjú! :)