2011. április 16.

tolerancia

az van, hogy én kurvára toleráns vagyok. minden helyzetben tudok másokhoz alkalmazkodni, türelmes vagyok és azt hiszem nagyon megértő is. persze egy idő után elfogy a tolerancia is, nincs megértés meg türelem, de nagyon könnyen túl tudok lépni a dolgokon. nem mondom, hogy könnyen felejtek, csak máshogyan állok az emberhez, meg a szituációhoz. nem sértődök be, nem bántódok meg mert az évek megtanítottak rá, hogy nem mindenkit lehet tolerálni hosszú szinten és ez forditva is igaz. persze nem felejtek, de ez más téma.

amúgy meg az van még, hogy ezt a toleráns dolgot senki sem értékelte igazán. nah sebaj.

(egyébként ma hajnalban erről a kérdéskörről irtam házidogát a melegek tolerálásáról)

2 megjegyzés:

kardigán írta...

őőő
a tolerancia a másságok felé (iránt? hoz?) az egy egészen másik dolog, mint úgy általálában a mindennapokban tolerálni az embereket

zakkant írta...

igen, tudom, hogy a toleráns és a tolerancia nem ugyanaz :D szóval a postjaimnak nem sok értelme van mások számára így elolvasva, bár a lényeg hogy én tudom miről szól legalább :)