2011. április 27.

napi anno április 27.

2006.04.27. a nap eseménye az volt, hogy a munkaerőpiaci ismerek óra helyett a csoporttársakkal a józsefvárosi kínai piacra mentünk, ahol vettem egy England feliratos karkötőt Szabolcsnak. meg magamnak is, hogy legyen egyforma (!). marha romantikus cselekedet volt ez akkoriban és majdnem 3 éves évfordulónk volt 1 hónap híján. juj. (ezt így visszaolvasni oltári cikis :D)

2007.04.27. kikaptam az adózás zh-mat, amivel pont megütöttem a felső lécét a kettesnek 51%-al és kaptam vörös rózsacsokrot évforduló gyanánt a majdnem 4 évre. egyébként meg nem szeretem a virágokat, mert vétek levágni őket és aztán 3 nap múlva kidobni mert elhervadtak. ezt valahogy Szabi agyába sosem tudtam belevésni. (száni!)

2008.04.27. valami titkos projecten ügyködtem, de az a baj, hogy lövésem sincs kivel és miért, de basztam leírni a blogomban. azt tudom, hogy valakivel találkoztam ez ügyben Pesten, amúgy tök érdektelen nap volt. anyám gombát rántott én csináltam hozzá tartármártást aztán vernyákoltam egy sort hogy Szabi megint focimeccsen van. tipikus vasárnap.

2009.04.27. előző nap jöttem haza életem első PEN-jéről, ahol Ildivel voltam. ekkor találkoztam vele először, de egyből megtaláltuk a közös hangot és nagyon jól éreztem magam nála meg a töménytelen mennyiségű koncerten. ugráltunk 30Y-on, Quimby-n és sok sok emberrel találkoztam. menő volt! az egész blog erről szólt, meg a hihetetlen élményekről. (jó volt visszaolvasni)

2010.04.27. nyafogtam és nyüsszögtem egy sort, hogy szeretethiányom van és senki sincs aki foglalkozva velem. látszott már akkor is, hogy a távkapcsolat megviselt Dávidkával. nem is értem mit hittem akkoriban. (soha többet ilyet!)

2011.04.27. 1 napja, hogy leadtam a szakdogát és még mindig jó érzés, hogy ezen is túl vagyok. hatalmas megkönnyebbülés ez az egész tudat. az OTP-s pénzügyek is megoldódtak a szakdoga időn túli leadással kapcsolatban, este meetup, ahová nem egyedül érkezem :) (mindenjó)


1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Szeretném majd sokszor olvasni a blogod utolsó (2) szavát! Azt hiszem életem egyik legjobb spontán döntése volt, hogy meghívtalak a PEN-re. :) <3