2011. április 24.

bjiou

ők az az együttes, akikhez külön hangulat kell, hogy meghallgassam a dalaikat. ma valahogy ilyen volt.

itthon voltam, meg nem volt senki a lakásban és jó hangosra állítottam a hangerőt és benyomtam az MR2 Akusztikban őket. csupa csupa jó daluk van, sőt csak jó van ha jobban belegondolok.




"Amit kapok nekem sosem elég
Visszaadhatom ha kedvesen kér
Néha viheti ki sokat ígér
Bár csak pillangónyi csoda amit ér"


egyébként meg nálam már külön haladás, hogy nemcsak a Depresszió című számukat pörgetem 739472947293742x-re vagy repeat a lejátszóban.

ahhoz hangulat kell (mostanság nem volt erre példa). úgyhogy ez jó azt hiszem. amúgy érdemes őket hallgatni. nem mondom hogy vidám napokon, csak az ilyen kicsit esős semmittevőseken :)




"S így talált,
Szürke ködben a délután.
Bár meg kell valljam,
Nem vitás, van hogy
Kell ez az agymosás."

Nincsenek megjegyzések: