2011. április 10.

pasik

tegnap megkaptam: "te nem tudsz semmit a pasikról"

és tényleg!

a pasik, a férfiak, a fiúk, a faszik (hívhatom őket bárhogy) furák. nagyon furák!

én meg mindig a furákat fogom ki. és tényleg nem tudok semmit sem róluk. béna vagyok, naiv meg szerencsétlen.

mit akarhatnak? miért? mikor? minek? miért pont úgy? miért pont azt teszik amit tesznek?

és még sorolhatnám a kérdéseimet bele a nagy világba, de nem teszem mert ehhez túlzottan fáradt vagyok. egyébként ha meg minden egyszerű lenne a világon a pasikkal, akkor ezek a blogpostok sem születnének meg így hajnali 3 előtt 9 perccel és nem lenne miről írnom :)

szóval (néha) jó minden úgy ahogy van.



2 megjegyzés:

Borsos István írta...

Hello! :)

Szerintem a különbség a belső lelki világban van. Ezt szerintem csak kommunikációval lehet megoldani. :)

Névtelen írta...

Kulcszó: ösztön.