2011. április 6.

tartós béke van!

erre a dalra keltem és láttam sok biciklist mindenhol a városban. nekem is jó lenne egy, azzal menő lenne munkába járni. bár érdekesen néztem volna ki ma reggel szoknyában és körömcipőben csapzottan kerékpárt tekerve, úgyhogy inkább nem próbálkozom ezzel. tuti hogy a Honvéd kórház előtt ütnének el a reggeli dugóban, ahogy megyek az Árpád híd felé. mondjuk legalább nem kéne messzire vinni ellátni :)

szóval a bringázást feladom, maradok a kötöttpályás BKV-zásnál, úgyis nagyon bejön a Dunán keresztül kasul való száguldozás. ez meg amúgy is valami perverzió nálam :)




Képzeljétek a norvég honlapokon terjed a hír,hogy visszaütött a pofon.
Megjött a régen várt tavasz, kezdődhet egy mégújabb szakasz.
Sok gyerek és a vásárló tömeg nézi, hogy ez mégis hogy lehet:
Áttört a víz a gátakon, áttört a homokzsákokon!

Ha nem baj én is megpróbálom, van célom és van irányom,
Van más, van alternatíva, mielőtt bekrakkol a klíma!
Mindig megújítom magam, bennem napenergia van,
Nem lépünk Isten helyére, egy a jelszó:
TARTÓS BÉKE!


1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Ha szoknyában és körömcipőben tekernél keresztül a városon, pár nap múlva viszont láthatnád magad, mint egy fashion-blog pozitív példája. :)