2011. június 4.

fáj a fejem, a szívem túl nagy

...és nem tudom, nem tudom hol vagy?



még mindig a Nekem senkim sincsen az egyik legjobb és legdepresszívebb Vad Fruttik szám kerek e világon. nem illik ilyet hallgatni, mikor egyébként teljesen rendben van minden, csak úgy idekeveredtem az MR2 Akusztikban és most ez szól. de még mindig ez a kedvencem a VF-től, úgyhogy a Volt-on meg kell hallgassam őket élőben is újra.

a vizsgaidőszakról még annyit, hogy ma leszóbeliztem és hármas lett. hatalmas kövek gördültek le a szívemről, szerintem még Sydney-ben is hallható volt a robaj, amikor kijöttem a teremből. most már elvileg semmi sem állíthat meg az államvizsgáig. (csak csilliónyi tétel megtanulása)

főleg úgy, hogy megkérdeztem mikor lesz a diplomaosztóm.

a jeles dátum 2011. 09.11. (jubilál a terrortámadás és kézhez veszem a diplomám. nem kombinálok inkább erre a napra semmit majd)

Nincsenek megjegyzések: