2011. június 5.

napi anno június

2006. június 5. a legnagyobb problémám ezen a napon az volt, hogy lakókocsit kellett takarítani anyuéknak, mert mentek agárversenyre Patonára. a másik nagy dilemma az volt, hogy milyen filmet nézzek az akkori pasimmal Szabival, feltéve ha ő nem tanul. (már pedig asszem végül ő inkább a tanulást választotta a velem való filmezés helyett)

2007. június 5. 48 pontos hálótervezős vizsgát írtam a BGF PSZFK-án gazd.infóból és persze rohadt 3 ponton múlt a kettesem, úgyhogy ezen a napon mehetettem beíratni az egyesemet. szipiszuper hangulatom volt ez miatt. befizettem életem első és egyetlen vizitdíját a szemészeten (Szabi ekkor már kábé a huszadiknál tartott hipochonder révén és arra gyúrt hogy meglesz a 25. és akkor ingyen járhat dokihoz. borzalom!)

2008. június 5. megnéztem a Szex és NY-ot anyámmal a moziban, azonkívül teljesen elcseszett hangulatban voltam és nem tudtam mitől. lélekben készültünk Doriszkával a Comet-re, de ezenkívül semmi érdemleges nem történt azonkívül még, hogy Szabival mentem reggel a vonattal. ő egyetemre, én dolgozni.

2009. június 5. megírtam a médiatörténet vizsgámat, amit szépen elcsesztem (később bebizonyosodott hogy nem is annyira, mert 3mas lett) és ez miatt rinyáltam. meg persze a szokásos vizsgaidőszaki stressz volt rajtam, amikor az egész világot utáltam az összes benne lévő emberrel egyetemben. gyáááááá!

2010. június 5. szerkesztői ismeretek vizsgára tanultam a Keletiben és vártam a Pécsről beérkező vonatot mert jött hozzám Dávidka. nem láttam már 3 hete a vizsgák miatt. ekkor sem találkoztunk sokat mert rohantam vizsgázni ezen a hétvégén is, de a semminél még ez is jobb volt anno.

2011. június 5. 2 rumkóla után majd megdöglök a melegtől a szobában. szóval durván nyár van. ezenkívül szerelmes vagyok és már csak egy államvizsga választ el attól, hogy diplomás legyek.

azt hiszem így visszanézve pár év távlatát nem is állnak annyira szarul a dolgaim jelenleg.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Nagyon nem! :)