2011. október 2.

ennyit a random dolgokról

kegyetlen az iphone random lejátszója vagy csak én vagyok hülye, hogy sok szomorú dalt tárolok rajta. ma elindítottam, hogy hurrá majd biztos szuper dalt válogat be és majd kurvajól ugrálhatok az ágyamon a szobámban öltözködve és egyszerre fogat mosva. hát nem így lett!

a több mint 1000 dalból kiválasztotta azt az egyet, amitől inkább visszafeküdtem volna sírva az ágyamba. hát ennyit a random dolgokról! (bár jobb, hogy nem a Rolling in the deep-et kaptam mint a legtöbb reggelen mostanság. bár azon legalább már jót tudok röhögni, hogy mindig előkerül)

viszonylag gyorsan sikerült összekaparni magam és nem visszamászni az ágyba. azóta megjártam a Városligetet, nagyon drukkolok a fiúknak, hogy lefussák a távjaikat. ha ők letudnak gyűrni 10-20-30-40 kilométert én sem bújhatok a takaró alá bedepizve egy gagyi daltól. az nem én lennék!


"Trying to make this work, but you act like a jerk
Silly of me to keep holding on.
But the dunce cap is off you don't know what you lost
And you wont realize till I'm gone, gone, gone
That I was the one which one of us is really done"

Nincsenek megjegyzések: