2011. október 4.

fél éve

pontosan ma van fél éve és 2 napja, hogy beköltöztem Budapest azon részébe, ami az Angyalok városát takarja (magyarul Angyalföld, XIII. kerület) nekem. igaz angyalokkal azóta sem találkoztam (fura mód részfaszú baglyokkal, se pedig Robi riogatott, hogy itt egy halom él), de van egy tök szuper lakótársam és imádok itt lakni.

napi anno áprilisi válogatás blogomban ITT vidáman számoltam be arról, hogy végre Pestre költöztem. azóta ez semmit sem változott, pedig fél év azért számomra nem kevés idő.

szeretem ezt a kerületet, sok jó ember él itt, egész kiismertem már magam a környéken és tényleg ide minden közel van. jó este sétálni itt, szeretek kiülni a panel melletti padra és nézni a holdat meg a csillagokat. igaz ez nem hasonlít ez az otthoni ganghoz ami sokszor hiányzik azért, de tényleg jó, hogy itt is otthon érzem magam.

még mindig imádok reggelente átvillamosozni az Árpád hídon, jó dolog hogy közel van a munkahelyem, közel vannak a barátaim, bármikor átmehetek akármelyikőjükhöz és általában mindig itthon van egy beszélgetőtárs aki betársul a hűtő melletti álldogálásba és akivel ki lehet pletykálni a legújabb történéseket egy pohár rumkóla mellett.

anyuék nehezen viselik, hogy keveset látnak, de amikor hazamegyek mindig egy kicsit feltöltődök, hogy aztán újult erővel ragadjon magával a város meg az itteni érzések.

azt hittem nehezebb lesz itt meg kilátástalanabb és sokkal rosszabb. de ez cseppet sem rossz! életem egyik legjobb döntése volt Budapestre és a XIII. kerületbe cuccolni :)

(a Belleruche ezen száma meg ilyen instant szerelem lett így hajnali 1:11.re. most szól 27-jére)

1 megjegyzés:

Stick írta...

Szia!
Jó olvasni, hogy valakinek összejött a költözés. Egy kis erőt és reményt ad, mivel magam is előtte állok. Bár már másodjára megyek neki a dolognak, de az első inkább csak tapasztalatszerzésnek volt jó. Én is a XIII-ban laktam, tényleg nem rossz környék!