2011. október 1.

napi anno október

2007. október 1. 1 hete volt elsején, hogy kezdtem a céges angolt. ezen a napon megvettem a tankönyveket hozzá és teljesen szét voltam csúszva. este fél 6ig meló, fél 8ig angol, aztán rohanás haza Szabihoz este 10-re majd reggel korán kelés. ingerült voltam és naná, hogy kevésbé toleráltam, hogy Szabi buzi focimeccset akart nézni a tévében a Született feleségek helyett. naná hogy ezen vesztünk össze, úgyhogy idegbeteg blogot írtam. hallelujah!

2008. október 1. 30-án megszületett 12 apró agár Dözsi nevű kutyánktól, és azokba voltam szerelmes. közben hosszú huza-vona után szakítottam Szabival asszem pont ezen a napon. nehezen dolgozta fel, hogy 5 és fél év után azt mondtam neki, hogy már nem vagyok szerelmes és elmúltak az érzéseim. október 1-én eljött és összeszedte a cuccait, Robi segített hazavinni neki és vége lett. nem sírtam míg összeszedte a cuccait, lezártam én ezt már magamban régebben. tudtam, hogy neki nem lesz egyszerű. utána sokáig még jöttek a blogkommentek, levelek, sms-ek stb. borzasztó időszak volt. azt hiszem csak az adott csak erőt (mert hiába én mondtam ki a végét, akkor is kegyetlen rossz volt), hogy ott voltak a kutyák, meg a frissen elkezdett suli amit csinálni kellett. annyira lekötöttek ezek, hogy nem volt időm gondolkozni azon, hogy visszacsináljam-e a dolgokat, vagy sem. ő azt szerette volna, de én jó döntést hoztam, neki is jobb így. persze erre mindig csak utólag jön rá az ember. visszaolvastam az október elejei blogjaimat és akkor ott kaptam Szabitól nem egy nem kettő kemény blogkommentet. fura volt ezeket újra megnézni.

2009. október 1. távkapcsolat, várakozás, sóvárgás. ezen a napon már csak 1 hét és pár óra volt, hogy Pécsre menjek és találkozzam Dávidkával. nyálas blogpostot írtam arról, hogy mennyire hiányzik. erősen geil kategória volt.


2010. október 1. Katy Perry koncerten voltam Tomival, Mónival, Bate-tel ami nagyon vicces volt :) akkor már alakult ez a kis banda és a koncert után mentünk még a Kópiába Lórival kiegészülve meg jártunk a 400-ban és végre hasznát vehetettem az egy napos iphone 4-emnek. pasim az volt még, de Dávidka nem tudott felutazni a koncertre, és nem is akar. bár igazából azt hiszem nem is nagyon hatott meg ez az egész. megszoktam a másfél év alatt, hogy 2-3 hetente látom és kábé minden mindegy volt. én itt éltem az életemet, ő pedig 220 km-erre. legalább a barátok velem voltak és nem hagytak otthon unatkozni <3

2011. október 1. aznaposan felébredni úgy, hogy hajnali fél 5re estem haza, majd fél 8tól már dolgoztam nem kis teljesítmény tőlem. de azóta persze már aludtam délig mert letudtam a cikkeket, és még fogok is mert este újabb koncert és nem akarok úgy kinézni mint a mosott szar (legalább a fejem ne tükrözze azt ahogy érzem magam). durva izomlázam van, sok volt a lépcső, a liftet meg nem találtuk meg. az éjszaka egy kicsit összefolyik egyébként is: Jelen, Corvintető, Palotai, Britney koncert, twitteres arcok, Punnay Massif, táncolás, vadidegenek, vodkanarancsok és jégkockák, éjszakai busz, mezítláb sétálás és vigyorogva ágyba zuhanás. és ma este/éjjel még Dürer kert és Kesh, Óriás koncert. olyan ez mintha nyár lenne, az időjárás is ezt mutatja. kíváncsi vagyok meddig megy még ez az önámítás!

Nincsenek megjegyzések: