2011. november 5.

napi anno november

2006. november 5-én Rábapatonán voltam anyuékkal a Kölyökderbin, ahol szakadó hóesésben futottak az agárkutyák. síruha volt rajtam, sapka, sál, kesztyű és nagyon fáztunk, de volt kutyánk az A és a B döntőben is jó eredménnyel. volt meleg tea a kantinban, sok agaras ismerős és este későn értünk haza a hóhelyzet miatt. persze ebből sértődés lett, Szabi kiakadt és bevágta a durcát és nem jött át (vajon van olyan régi blogom, ahol nem ilyen dolgokat írok le vele kapcsolatban? hmmm, talán majd a decemberiben javíthat a múlt tendenciáján).

2007. november 5-án leszólta az egyik barátnőm az új csizmámat suliba menet én meg ezen képes voltam telinyervogni egy blogpostot. viszont a csizma tényleg überfasza azóta is, úgyhogy nem bánom, hogy megvettem anno egy halom pénzért. továbbá arról is írtam, hogy rengeteg a melóm, hétfőtől-szerdáig egész nap az irodában nyomulok, szerda este angol tanfolyam, csütörtökön BGF órák egész nap, pénteken reggel angol, estig meló és örültem, hogy aludni volt egyáltalán időm. persze ezt nem Szabi nem tolerálta, már akkor se és hétvégék neccesek voltak mert én mindig fáradt voltam, ő pedig emiatt ideges.

2008. november 5-én elcseszett hangulatom volt. nem vettem se csizmát, pasim se volt csak egy szakajtónyi 1 hónapos kiskutya várt rám mikor hazaérkeztem a melóból, de ők kárpótoltak mindenért akkoriban. kaptam egy szép nagy "pofont" ezen a napon egy sráctól (akiben hittem egy kicsit), úgyhogy a napértékelő mérlegem enyhén negatívba csapott át és felvettem mottóként a következő idézetet: Az élet egy lengőajtó. Sosem tudod, honnan nyílik, de mindig pofán talál.

2009. november elején volt a céges h1n1 oltás, de én ezt az őszt is úgy toltam végig, hogy beteg se voltam, úgyhogy oltás se kellett. egyfolytában a Nemjucitól a Nem című dal pörgött a fejemben ("Leülök és nézem a nappaliból, hogy veszek a napjaidból. Régen volt már ilyen szép a reggelem, de köszönöm a kávémat így nem kérem.") Fura, hogy ezt hallgattam nonstop, mikor boldog voltam (elvileg) a távkapcsolatomban és vártam, hogy befusson a Pécsről érkező IC vonat.

2010 november 5-én csaptunk egy Guitar Hero artit Bate-nél, ami egy kurva jó péntek este lett. volt Wonderwall éneklés 99%-ra, hatalmas pizza, gitározás fekve, ülve mindenhogyan, YMCA, ustream, Du Hast duett és iszonyat sok röhögés hajnalig.

2011. november 5 egyelőre egy kezdődő fejfájást tudok felmutatni. ezenkívül monoton munkanap és álmosság a tegnap esti Kesh koncert mellékhatása. de az este megint jó lesz, ha addig felébredek és eljutok a Téli Kertembe, ahol van asztalunk, lesz vodka-narancs, vagy rum-kóla meg barátok. a legfontosabb meg mégis az, hogy boldog vagyok meg szerelmes, meg van egy lottószelvényem úgyhogy ma este megnyerem az ötöslottót! muhahahaha :))

(senki sem vitte a lottóötöst tegnap este, végül az Ellátókertbe kötöttünk, de ezenkívül ez egy jó este volt azért!)

Nincsenek megjegyzések: