2012. január 22.

birdy

azt hiszem, nem sok embernek mondtam, de nemrég ráakadtam Birdy-re. valamelyik Vámpírnaplók részben volt a Skinny love című dala egy betétdal, de én a Sheltert hallgattam meg először a youtube-on valamelyik zene alatt. íme az összes dal.


Birdy - Birdy by Brillantines


szívszorítóan jó ez az a lemez. nincs is rá jobb szó azt hiszem. tökéletes az esős vasárnapi estékhez, tanulás előtt/tanulás alatt/ tanulás után. csak úgy. gondolkodáshoz, alváshoz, olvasáshoz. nem lesz tőle jobb kedvetek, mert ez nagyon nem erről szól, de azért mégis jó. mazochistáknak biztosan. (lehet, ezért kattantam rá a csajra, meg a hangjára?)


(a képen egy részlet van a Skinny love című dalból, nekem az a legkedvencebb az albumról)


egyébként persze írhatnék másról is mint zene, csak nem akarok. vannak dolgok, amiket megtartok magamnak meg az esős vasárnapoknak. egyébként sem vagyok mostanság közlékeny hangulatban. megbeszélem magammal a dolgokat és igyekszem nem gondolkozni túlzottan sokat. van most elég másra fókuszálni való. persze azért vannak helyzetek, amikor mások egy kérdésből már tudják a velem kapcsolatos választ is, amit mondanék. de jól van ez így.

Nincsenek megjegyzések: