2012. február 12.

napi anno február

2007. február 12. Szabival az arcüregi röntgenjének a leletére vártunk, én közben arra, hogy legyen valami munkám a BGF mellett. majdnem igent mondtam egy telefonos értékesítő melóra annyira kilátástalan volt a helyzet. közben közeledett a Valentin-nap és én arról blogoltam, hogy nem is számít az ajándék (hahahaha, jó volt erre fogni, hogy nincs miből venni bármit is) úgyis szeretjük egymást, ez meg bőven elég.

2008. február 12. 4 ember gázolt el egy karambol után kisodródó autó az akkoriban még 6-os busz megállójában a Kolosy térnél. perceken múlott, hogy én nem állok ugyanott buszra várva. aznap gondoltam, hogy elmegyek a Westendbe meló után és veszek Szabolcsnak valami gyönyörűen giccses ajándékot a szerelmes ünnepekére, de inkább meggondoltam magam. mindig is baromságnak tartottam ezt az ünnepet, meg az ajándékokat. mondjuk ő nem. lényegtelen! az számít, hogy én nem álltam ott, és arról blogoltam, hogy mennyire a véletlenek és a sors irányítja az életeket (életemet).

2009. február 12. túléltem életem első spinning óráját. mivel nem volt pasi az életemben és otthon punnyadtam gondoltam eljárok valahová, ahol sportolhatok. február elején nyílt nálunk egy edzőterem, aztán kinéztem a spinninget. a csajok akikkel edzettem borzasztóak voltak, úgyhogy nem beszéltem az edzésen senkivel, csak végigcsináltam amit az edző mondott. úgy végigtoltam az első órát, mint azok akik már gyakorlottak. persze a lépcsőről alig bírtam lemenni hogy átöltözzem, de rohadtul büszke voltam magamra.

2010. február 12. örömködtem, hogy a régóta első "rendes" szabadnapomat azzal töltöttem, hogy vásárolni mentem Zöldhegyi-vel. vettem 2 sálat is, meg kajáltunk meg boltokat jártuk és baromi sokat dumáltunk. persze közben hiányzott Dávidka, hiszen 1 hete nem láttam, de ezen a héten nem tudtam Pécsre menni, mert szombaton kezdődött a következő félév meg az órák.

2011. február 12. tavaly ezen a napon annyira magam alatt voltam, hogy azon se csodálkoztam volna ha valaki felpofoz, hogy ne rinyáljak tovább. kemény heteken voltam túl ekkoriban, és olyan siralmas postot írtam, hogy visszaolvasni is szégyen. (itt van ni!) viszont még mindig azt gondolom, hogy ez is én voltam, és ez is kellett az életembe. a post címe egyébként Picsakészen (Fluor Tomi egyik dala) volt és aznap suli után Egerbe utaztam, ahol Dorinával és Tomival elmentünk a Fluor koncertjére és atomra beittunk. arra emlékszem, hogy megittam majdnem egy üveg Malibut, ők ketten egy üveg pálinkát, majd fél 1-re az egri Broadway nevű diszkóba rohantunk. a negyedik emeletről lefelé majdnem elestem és útközben a Mizu című slágert üvöltöttük az egri lakosok nagy örömére. a diszkóban a színpadon (!!!) táncoltunk és baromi sokat röhögtünk. volt csöppnyi másnap és egy halom részeg tweet, de emlékezetes este volt meg vicces :)

2012. február 12. 3 üveg vodka, 4 üveg bor, 1 üveg málnás pálinka, és pár sör össznépi elfogyasztása után felavattuk Doriszka lakását. eltörtünk pár poharat, üvöltött a Mizu meg a Bogozd ki, leöntötték a felsőmet alkohollal, hazafelé nem találtam a táskámat, volt aki a cipőjét kereste. A buli előtt voltunk kiállításmegnyitón a Sirályban, hallgattunk rögtönzött chillout zenét ismerős zenekartól, aztán 22:00 után elindult az este és most másnap délután is derülnek ki dolgok és vannak kérdések, amikre nem mindenkinek esik jól a válasz. ettől függetlenül az önbizalmamnak jót tett ez az este. majd visszagondolok erre azokon a napokon amikor csúnya, béna és elcseszett lánynak érzem magam.

1 megjegyzés:

Joe írta...

Szia! Tök jó volt olvasni, ma is sokat kacagtam ( :