2012. május 9.

dugjál engem el

ma sokat hallgattam ezt a dalt. nincs tanulság. nem tudok semmiről írni.

ugyanitt: végtelenül nyár van. érzem! mindenhol és mindenkiben.





Én úgy vagyok ezzel a nyárral, mint annyi minden más vággyal,
amikor egymás partjára fekszünk, és póló nélkül cselekszünk
Igyekszem nem gondolni másra, pl. a valószínűség számításra,
vagy a rohadt kis parkoló automatára
Csak is a harmóniára. Fagyit nyalok a szádra.

Törvényt nem én tudok írni, de azt hiszem ki fogom bírni,
hogy veled mindig jobb ha látlak, és bármikor megkajálnálak
A telihold árnyékába egy hullócsillagot láttam
Simán lehet, hogy ufó de nézd meg, tök olyan mintha minket követnének

Ref:
Dugjál engem el a nyárba, s vegyél elöl valahol,
olyan messze ahol már csak mi beszélünk alapból
Fogd a kezem, s vigyél el a tengerhez de komolyan,
mutasd meg a partyvárost, tudom, hogy még van olyan

Dugd el magadat a nyárba, azt előjössz majd valahol,
látod hogy a fejem felett már az élet zakatol
Ki vagyok, hogy nem lehet elszívni egy cigit, cafatul
Messze vigyél, ahol már csak mi beszélünk magyarul

Nincsenek megjegyzések: