2012. május 12.

szeretem

szeretem, hogy az itthoni ágyamban aludhatok.
szeretem, hogy az ágyneműmnek alvás illata van.
szeretem, hogy a pizsamám (egy trikó meg egy rövidnadrág) kényelmes és puha.
szeretem, hogy van egy plüssmackó a franciaágyam másik oldalán amit átölelhetek, ha úgy van. szeretem, hogy nem kell hétvégén óracsörgésre ébrednem.
szeretem, hogy nem ébredek fel óránként valami hülye álomra.
szeretem, hogy besüt a nap az ablakomon reggel pont az ágyamra.
szeretem, hogy ha kint 30 fok van a szobámban mégis jóleső hűvös fogad.
szeretem, hogy nyakig betakarózhatok és még akkor sem lóg ki a lábam a takaró alól.
szeretem, hogy itthon egy kicsit önmagam lehetek.
szóval most jó itthon - otthon.

(szeretem, hogy abszolút nem erről akartam írni, de ha itthon vagyok valahogy minden jobb így megszületett a vekengős post helyett ez.)

Nincsenek megjegyzések: