2012. szeptember 25.

napi anno szeptember 25.

2006. szeptember 25. éppen benne voltam a szokásos őszi megfázásomban, és azon vekengtem, hogy náthásan is be kell menni a tőzsdepiacok és hitelbírálat órámra a BGF-re. hétfő volt, és az akkori pasim Szabi sulizott én meg csak délutánra mentem órára, így délig aludtam majd neteztem és fújtam az orromat közben. semmimás érdemleges nem történt a blogom szerint. 

2007. szeptember 25. készültem életem első céges angol órájára, ezenkívül dolgoztam és erről írtam. zajlott pár új projekt, aminek roppant örültem, mert pár hónapja kerültem oda, és már kaptam fontos feladatokat. boldog voltam.

2008. szeptember 25. valamikor kb ezekben a napokban döntöttem el, hogy 5 és fél év után szakítok Szabival. Ő Olaszországban volt munka ügyben, és úgy volt, hogy 25-én jön haza, de valami gond volt, így írt egy smst, hogy még maradniuk kell. be kell valljam nem bántam ezt. egy idézetet írtam még a blogom aljára, aztán befejeztem a kapcsolatomon való vekengést, mert eléggé elkedvetlenedtem ettől.

"Talán a szerelem egy döntés, az, hogy adunk egy esélyt valakinek, és nem rágódunk azon, hogy ad-e valamit cserébe, vagy bántani fog-e, vagy ő-e az igazi. Talán a szerelem nem csupán megesik velünk, talán a szerelmet is választani kell."

2009. szeptember 25. Pécsen voltam az akkori pasimnál Dávidnál. nem csináltunk ezen a napon kb semmit sem: szokásosan filmet néztünk és találkoztam a pécsi barátnőimmel a városban.

2010. szeptember 25. azon vekengtem, hogy kurva gyorsan eltelnek azok a hétvégék amit Dáviddal töltök Pécsen. legközelebb októberben végén találkoztunk (akkor még nem tudtam, hogy azért megyek majd le hozzá, hogy elhozzam a cuccaimat és végleg búcsút vegyek tőle). 25-én esett az eső arra emlékszem, és semmi kedvem nem volt sehová menni. Dávid játszott vmi WoW vagy hasonló dologgal én meg kiolvastam egy könyvet. 

2011. szeptember 25. enyhén másnaposon sikerült felkelnem az albérletben és elég nehezen fogtam fel az előző estét. kajáltunk Tomival a Pántlikában, délután kikísértem a buszhoz, majd elmentem Dorinához és kiültünk a Feneketlen tóhoz dumálni. volt miről, hiszen ilyenkor történt egy-két dolog, ami elég szarul esett. írtam egy postot ötöslottó címen és azt hiszem az egy jó post lett. 

2012. szeptember 25. hajnalban villámokat néztem, majd délig aludtam. délután megmostam a hajam, az őszi napon is megszáradt magától. sütöttem egy pizzát, csetikéztem és dolgoztam és most megyek megfőzöm a vacsorámat (szecsuáni csirke rizzsel). ezenkívül azon gondolkoztam ma, hogy mennyire fura visszagondolni, hogy mennyi minden történt egy év (sőt évek) alatt velem és mekkorát fordult a világ. de minden jól van úgy, ahogy van. ez meg a nap tanulsága.

Nincsenek megjegyzések: