2011. augusztus 22.

hanyatt-homlok

"levegő, emlék, ellenpont"

ma valahogy sikerült ezzel a dallal felébrednem. instant dallamtapadás reggel hatkor. nincs ennél csodásabb azt hiszem.

Odett meg a go girlz pedig még mindig jó, a Hanyatt meg egy tanulságos szám.

van dalszöveg, meg zene, többre nem fussa így HATEfőn. szevasztok!




nem vagyok több, mint anyag: bomlok,
menekülök innen hanyatt-homlok.
folyton homlok, ha lehet, hanyatt,
odaadó vagyok: bomló anyag.

nem vagyok több, mint alkalmi társad
alá is fekszem az aktualitásnak,
ha éppen kidobsz, de semmi másnak,
bárcsak volna erőm, hogy váltsak

odaadó vagyok
bomló anyag,
ami belédépül, míg el nem fogy,
levegő, emlék, ellenpont.
levegő, emlék, ellenpont.

nem vagyok más: egy pötty a kockán
alulra perdül a lendület fogytán,
meghat az ötlet, hogy négy meg három
az egy meg hat, de a kettő a párom

odaadó vagyok
bomló anyag,
ami belédépül, míg el nem fogy,
levegő, emlék, ellenpont.
levegő, emlék, ellenpont

Nincsenek megjegyzések: